joi, 7 ianuarie 2010

concurs epigrame- Voiculescu

Am vazut aseara emisiunea lui Mircea Badea si am aflat de concursul lansat de D. Voiculescu cu tema "Basescu cu caciula in mana la Grivco" si m-am gandit ca nu mi-ar strica ceva bani in plus (daca as castiga, bineanteles) , drept pentru care mi-am pus la treaba neuronii si iata ce a iesit :

Basescu cu caciula in mana la Grivco (1)

Cand mergea la Grivco, Base
Isi purta in maini caciula.
Atunci avea interese,
Acum i-a ramas doar ura...

Basescu cu caciula in mana la Grivco (2)

La Grivco te-ai tarat umil
In mana framantand caciula.
Esti sanatos sau esti senil ?
Deabia-ti mai amintesti... cu sila !!!

Lui Basescu

Cu suvita pe chelie
Nu esti autoritar.
Esti mai rau cand porti tichie
Alba de margaritar...

Sper ca nu am suparat pe nimeni... dar asta-i politica.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu