duminică, 9 decembrie 2012

DILEMA FEMEII



Replica la dilema barbatului, poezioara pe net

Amantul răbdător m-ascultă,
 Deloc nu mă persecută,
Mă priveşte cu mult dor,
Renunţă la televizor,
Singur pregăteşte cina,
Nu robotesc ca nebuna,
Ca el nu mai este altul,
Deci avantaj… amantul!

Bărbatul aduce bani în casă
Şi de familie mult îi pasă,
Bate covorul, face piata,
Îmi dă cafeaua dimineata,
M-alintă când am vreo criză,
Mai şi schimbă câte-o priză,
De ajutor ca el nu-i altul,
Deci…avantaj bărbatul!

Amantul nu vine pilit
Şi nu face sex grăbit,
Mi-aduce flori, chiar orhidee,
Mă face să mă simt femeie,
Dacă-i spun că vreau rochiţă
Nu-mi răspunde că-i vreo fiţă,
Când terminăm, el face patul,
Deci…avantaj amantul!

Bărbatul nu-i un bun actor
Dar e de mare ajutor,
Nu este un om zgârcit
Ci doar bine chibzuit,
Mă iubeşte aşa cum sunt,
Nu mă minte nici în gând,
Când zic ‘’hai’!’’ vine băiatul,
Deci …avantaj bărbatul!

Vai, cât de fericită aş fi
Dacă vreodată aş reuşi
Să îi unesc pe amândoi
Să fac unul din cei doi…
Şi dacă nu s-o putea
M-aş mai mulţumi şi-aşa,
Pe-amândoi să îi păstrez
Dar mai pot să mă distrez?

Dacă ce vreau n-am să mai dreg
Şi cei doi bine se înţeleg?
Devin amici, oare-o fi bine,
Şi amândoi uită de mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu